Kuidas ma 22 kg kaotasin – Piret Burmeistri lugu

Piret Burmeister, treener Mirko Miilits

Piret Burmeister, treener Mirko Miilits

Kui sa seda tahad, siis leiad võimaluse. Kui ei, siis leiad vabanduse.
Selle võimsa mõtte järele saaks täna kirjutada suurelt autoriks ka Piret Burmeistri, kes läbis kolmekuuse kaalulangetamisprogrammi Myfitnessi treenerite Mirko Miilitsa ja Gea Simsoni juhendamisel. Millest algavad elumuutvad otsused ja valikud? Millest ammutada jõudu kannapöörde tegemiseks ja kuidas püsida järjepidev? Piret Burmeister teab sellele vastust hüüdes: “Kõik muudatused algavad iseendast!” Ta on 44-aastane lasteaiakasvataja, keda painas üha suurenev kehakaal ja energiavaegus. Kaloririkas lasteaia toit ja ebaregulaarne treening olid aastaid olnud osa tema elustiilist. Piret soovis muutuda, kuid ei leidnud selleks piisavalt tahtejõudu. “Vahel ma leian selle jõu midagi saavutada, kuid siis ma lihtsalt väsin ära,“ põhjendab Piret oma suuremat kehakaalu. Naine kartis, et kui kaal ei kao, võib see tema tervisele hävitavalt mõjuda.
Tõele näkku vaatame
“Kui Piret tuli minu juurde kehakoostise analüüsi tegema, siis esimene pilt polnud kuigi rõõmustav – kehakaal 101 kg, rasvaprotsent 43,8%, bioloogiline vanus 51, siseorganite rasvatase viimases riskigrupis…. asi tuli tõsiselt kätte võtta! Õnneks oli lisaks minule abistamas ka Myfitnessi toitumisnõustaja Gea Simson ja saime stardipositsiooni paika panna,” räägib personaaltreener Mirko Miilits esmakohtumisest ja Piret lisab: “Mis seal salata, tulemusi nähes oli tunne hirmutav.”
Esimesed sammud
“Eks see vanasõna peab paika, et iga algus on raske. Kas ma saan ka sellega hakkama? Olen aeg-ajalt nõrga iseloomuga ja tuli oskuslikult oma aega planeerima hakata. Hakkasin korralikuks õpilaseks ja kuulasin Mirko ning Gea näpunäiteid, mis osutusid mulle väga vajalikuks,” räägib Piret alustamise kogemustest.
Peale kaalunõustamist, koormustesti ja toitumisanalüüsi pandi paika Pireti 3-kuune programm, mis koosnes kergematest oma keharaskusega jõuharjutustest ja suurest hulgast aeroobsest trennist.
Tervisliku eluviisi üks alus on õige toitumine. See on oluline ka neile, kes trenni teha ei jõuagi. Piretile oli abiks toitumisnõustaja Gea Simson. “Esimese kohtumise järel ei saanud ma veel Piretile toitumisalast nõu anda, vaid panin ta täitma toitumispäevikut, misjärel saime tema toitumisharjumustest parema ülevaate,” meenutab Simson. “Kui vähegi võimalik, tuleks süüa 5 korda päevas: 3 põhitoidukorda ja 2 vahepala. Tähtis on jälgida toidu koguseid ja pidada kinni kindlatest söögiaegadest,” lisab toitumisnõustaja.
Burmeister ise arvab muutunud menüüst: “Minu toitumisalane mõtlemine on praeguseks küll kõvasti muutunud. Majonees ja töödeldud suhkrused toidud on nüüd minu vaenlased. Kokkan köögis rohkem, sest söögi tegemine on loominguline protsess ja tulemuseks on tervislik toit.”
Maksimaalne tulemus
Igakuine kehakoostise analüüs näitas Pireti tõelist pühendumist püstitatud eesmärkidele ja kolmanda kuu lõpuks oli ta saavutanud juba 13 kg väiksema kehakaalu, väiksema rasvaprotsendi ja madalama siserasvade taseme.
Julge ja hakkaja Pireti edulugu päädis Kanal 2-e saate “Tohter Olafi” külastamisega ja oma kogemuse jagamisega vaatajatele.
“Minus on puhas positiivne emotsioon, uhkus enda üle, et sain sellega hakkama! Olen reipam ja rõõmsameelsem,” lisab Burmeister positiivselt lõpetuseks.
Tänaseks on Piret kaotanud rohkem kui 22 kg kehakaalu ja jätkab särasilmselt tervisliku eluviisiga.
Totaalne elumuutus on võimalik kõigest 3 kuuga, alusta juba täna!

Piret Burmeister

Pireti kolme kuu tulemus Tohter Olafi saates. Tubli!

Author: Mirko Miilits

Tervisliku toitumise koolitaja ja tervisenõustaja

Kommentaarid
Mirko Miilits
 

Tervisliku toitumise koolitaja ja tervisenõustaja

Click Here to Leave a Comment Below 0 comments

Leave a Reply: