Proovige oma elust alkohol ja sigaretid kõrvaldada ning rasvade vürtsikate roogade asemel lisage oma menüüsse rohkem köögivilju ja puuvilju. Lisaks põhjustab sõrmevalu koos tuimusega karpaalkanali sündroomi ja Raynaud 'sündroomi.

Liigeste võimlemine: jalgade ja käte harjutused

Abivahendid Harjutused kätele Alustades võiks iga harjutust korrata 3 korda ning läbida kogu harjutuste kompleks 2 korda päeva jooksul. Aja jooksul tuleks korduste arvu suurendada 10 korrani ning siis võib piirduda Enne sõrmede ja labakätega harjutusi tee õlaringe ja õlatõsteid või teisi õlgadele mõeldud harjutusi.

Tõsta käed küljelt pisut ülespoole ning keera peopesad üles. Hoia küünarnukid sirged! Hoia seda asendit Lõdvestuseks lase käed vabalt rippesse.

lohkema olaliigese ravi ulevaateid

Kõverda käed küünarnukist 90°. Pööra käsivarsi, peopesad ülespoole nii palju kui võimalik, hoia 5 sek ja pööra pihud allapoole nii kaugele kui võimalik, hoia 5 sek.

Sarnased artiklid

Jälgi, et küünarnukid oleksid kogu aeg vastu keha ning käsivarred paralleelsed. Käsivars toetub lauale, peopesa allapoole.

  • Memo liigeste haigus
  • Ola liigesevalu taga taga
  • Valude tootlemine liigestes
  • Sõrme tõstmine Paljud võivad arvata, et te ei saa oma käsi ja sõrmi treenida, kuid kus maa peal te ei peaks seda saama?
  • Hoidke sormeotste tootlemise salvi liigeseid
  • 7 käte harjutust osteoartriidi vastu [harjutus käte ja sõrmede osteoartriidi vastu]

Tõsta randmest labakätt painutades sõrmed samaaegselt rusikassehoia 5 sek, pinguta. Lase käsi lauale sõrmed sirutuvad.

Valu põhjused sõrmede liigestes

Aseta käsivars lauale, peopesa allapoole. Hoia käsi rusikas. Liiguta rusikat randmest eemale, hoia 5 sek, pinguta. Too käsi tagasi algasendisse.

  • Puhastamine lounasoogi targe
  • Kuidas valtida liigeste haigusi
  • Liigendid haiget eakatele
  • Tehke töötades pause, hoidke randmed soojad ja võimelge!
  • Kui artriidi mudelite suhtes
  • Harjutused kätele | mirkomiilits.ee - liigesed liikuma!

Aseta käsivars küljega vastu lauda. Painuta sõrmed ainult kahest kõige otsmisest liigesest, hoides sõrmenukid sirgelt. Hoia seda asendit 3 sek.

salv tere valu liigeste valu

Nüüd painuta käsi rusikasse nii, et sõrmede kõik 3 liigest oleks maksimaalselt painutatud. Hoia 3 sek.

tooriistad vitamiinide hinnad

Ava käsi vastupidises järjekorras, sirutades esmalt sõrmenukid, kuid jättes painutusse kaks otsmist liigest. Nüüd siruta käsi täielikult. Aseta käsi endast kaugele ette peopesaga vastu lauda. Suru sõrmed sirgeks ja tõmba kätt mööda lauda enda suunas. Aseta käsivars pihuga vastu lauda.

Võimalikud haigused

Tõsta sirgeid sõrmi ükshaaval üles. Hoia iga sõrme 5 sek.

Crochet Cardigan with Pockets - Pattern \u0026 Tutorial DIY

Aseta käsivars peopesaga vastu lauda, sõrmed koos. Vii pöial eemale ja too ükshaaval teised sõrmed pöidla suunas. Tee seda harjutust piisavalt aeglaselt. Kui kõik sõrmed on viidud pöidla poole, hoia seda asendit 3 sek. Nüüd tõsta käsi laualt, lõdvesta.

valu suu valu vaikestes liigendites

Ära vii sõrmi tagasi väikse sõrme poole. Hoia teise käega pöidla alumist liigest sirgena hoidke kate sormede liigeseid painuta pöialt otsmisest liigesest.

Hoia Painuta pöial väikese sõrme alumise triibuni. Siruta pöial täielikult. Painuta pöidla ots ükshaaval vastu igat sõrme otsa, et moodustuks ilus ümmargune ring.

Terapeutilised harjutused kätele osteoartriidi, artriidi korral

Jälgi, et kõik liigesed oleksid painutatud. Siruta kõik sõrmed, enne kui alustad järgmise sõrmega.

haval liigesed

Viimati muudetud: