Toitumiskoolitused ja kehakoostise mõõtmine

mirko_miilits

Tervisliku toitumise koolitus, kehakoostise analüüs ja terviseseminarid

Hea tujuga rikastatud koolitused motiveerivad tegudele ja loovad argipäeva põnevat vaheldust. Innusta oma töötajaid uutele tegudele ja paremale tervisele!

Olen tänaseks läbi viinud ligi 200 tervisliku toitumise kursust koos kehakoostise mõõtmisega erinevates kohalikes omavalitsustes, koolides ja ettevõtetes üle Eesti. Tervise edendamine ja inimeste motiveerimine tegudele on minu missiooniks ja loenguformaat sobib selleks ideaalselt. Tänu heale skaleeritavusele (10-150 või rohkem inimest) sobivad koolitused koos kehakoostise mõõtmisega sisu ja esitluse poolest hästi rikastama mis tahes tervisele suunatud sündmust. Järgnevalt annan ülevaate teemade ja terviseseminaride kohta, mis saanud palju positiivset tagasisidet ja loodetavasti leiame võimaluse midagi põnevat koos korraldada.

toitumisloeng mirko miilits

Populaarne toitumiskoolitus


Toitumiskoolitus

Kuidas ennast kõhurasvadest vabaks süüa – esimesed sammud

Kas dieeditamine peab olema viimsepäeva võitlus või saab ka kuidagi teisiti? Miks me ennast paksuks sööme? Kuidas infomürast enda jaoks õige lahendus leida? Kuidas ilma kalorite lugemiseta ja toitu kaalumata normaalse söömiseni jõuda? Terviseedendaja Mirko Miilits toob kuulajateni oma klientide edulugudel põhinevad nõuanded, mis keskenduvad järk-järgulisele harjumuste muutmisele toitumises. “Miks peaksid loobuma oma lemmikmaiusest ja väsitama end lühiajalisi tulemusi pakkuvate dieetidega? Olen hulgaliselt kaalulangetajaid nõustanud ja enamiku jaoks on kaalust alla saamine iga-aastane korduv protseduur. See ju väsitab ja nüristab vaimu! Räägin oma loengus elutervetest lähenemistest, selgitan toitumismüüte, pakun praktilisi lahendusi muudatuste tegemiseks ja olen see inimene, kelle käest julgelt nõu küsida. Täna olgu Sinu uue alguse päev!” räägib koolitaja loengu korraldamise tagamaadest.

Toitumiskoolitus

Kuidas säästa tervist stressiperioodil – emotsionaalne söömine ja ärgas toitumine

Kas sulle meeldib süüa? Tunned sa vahel süüd pärast toidukorda? Kas armastad toitu, aga sööd sageli nii kiiresti, et ei märkagi koguste suurus? Kas sööd, kui oled näljane või hoopis igavusest?

Pingelisel ajal on paljude jaoks tervislike valikute tegemine toidulauas lisastressi tekitav ja paratamatult allume märkamatult erinevate söömist vallandavate triggerite ohvriks. Olgu selleks isuäratav reklaam, arvutiekraani ees hajuv tähelepanu või tunnete otsimine toidust – neid kõiki saab enda kontrolli alla võtta teadlikkust tõstes ja praktilisi harjutusi tehes. “Loengus toon välja peamised olukorrad, milles stressikoorma all kipub tervis tahaplaanile jääma ja leiame koos kuulajatega vastused ja lahendused, mida enda igapäeva rütmi põimida. Eesmärk on anda võimalikult praktiline ja käepärane ülevaade võimalustest, mis meis kõigis täna juba peidus,” räägib esitluse ideest lektor Mirko Miilits.

Tervisliku toitumise ja liikumise koolitus

Targemalt tervislikuks: murrame trenni- ja toidumüüte

Loeng neile, kes soovivad saada vastuseid levinud tervisemüütidele ja koos arutada võimalike lahenduste ning vastuste üle. Lektoriks on terviseedendaja Mirko Miilits, kes jagab oma 9 aastast kogemust fitnessi alal ja toob kuulajani esitluse lihtsas keeles, otsekoheselt ja humoorikalt.

“Sarnaselt linnalegendidele ei kao tervisemüüdid kuhugi. Mida rohkem on jõusaale ja fitnessi-alast infot, seda rohkem paistab levivat väärarusaamisi ja ekslemist spordisõprade hulgas,” räägib loengu korraldamise ideest Miilits. “Kommertsvaba esitlus ja ausalt rääkimine – sellise vahetu lähenemisega kutsun kõiki kuulama ja kaasa arutama trenni – ja toitumismüütide üle. Vaatame koos levinumaid legende, arutame lahendusi ja räägime selgeks, kuidas siis ikkagi sangadest lahti saada ja milliseid komistuskive vältida,” lisab lektor rõõmsalt.


Motivatsioonikoolitus

Kuidas ennast (taas)käivitada

Terviseedendajast hea tuju mootor Mirko Miilits toob kuulajateni haarava loengu mõtetest ja kogemuspõhisest praktikast enese motiveerimisel.

“Mõttest algab kõik ja mõtlemise treenimine on üks peamisi prioriteete, kui on eesmärgiks terviseteekonnal muudatusi teha. Targad küsimused ja ausad vastused annavad meile endast detailse ülevaate, mille põhjal saab igaüks just temale vajalikud sammud paika panna. Tõeline elu pidavat algama mugavustsoonist väljaspool ja vaatamegi koos, kuidas seda saavutada. Jagan oma ja klientide kogemusi konaruste ületamistel,” räägib loengu korraldamise tagamaadest lektor.


Kehakoostise mõõtmine

Koolitustega koos on tavaliselt kaasas käinud täpne kehakoostise mõõtmine. Aparaati on võimalik kaasata ka eraldi sündmuseks või mõnd päeva põneva protsessiga rikastama. Kuulajatel on võimalus mõõta oma kehakoostist ühe selle ala parima masinaga Jawon ioi 353. Iga osaleja saab endale A4 väljatrüki, millel näha lihaste, sisemiste rasvade ja mineraalide näitajad. Lisaks saab teada oma bioloogilise vanuse, rasvaprotsendi, kehamassiindeksi, soovitusliku söömisnormi ja eesmärkide saavutamiseks kuluva aja. Kehakoostise mõõtmine on eranditult olnud väga põnev ja kasulik.
Kehakoostise põhjalikuma tutvustuse leiab SIIT.

kehakoostis

Kehakoostise mõõtmine haarab publikut kaasa ja suunab tegudele

 
Kehakoostise mõõtmine grupile (alates 10 inimest)

Paindlik ja individuaalne

Ligi 5000 inimese mõõtmine on näidanud, et õnnestunud tervisesündmus vajab:

  • Individuaalset lähenemist,
  • Skaleeritavust (väikestele ja suurtele gruppidele),
  • Paindlikkust (optimaalne eelarve, logistiliselt lihtne)
  • Spetsialisti konsultatsioon ja selgitusi
  • Võimalust küsida eksperdilt nõu.

Loetletud punkte katab väga hästi kehakoostise mõõtmine gruppidele. Tervisespetsialist saab tulla teie ruumidesse ja läbi viia meeleoluka mõõtmisprotseduuri. Tegevus pakub põnevust ka suuremate kollektiivide puhul lisades üritusele individuaalset väärtust.

 
Kehakoostise mõõtmine personaalselt ettevõtte ruumides

Töötaja väärtustamine personaalselt

Personaalne kehakoostise mõõtmine koos konsultatsiooniga sobib neile, kes soovivad pakkuda oma kollektiivile põhjalikumat individuaalset lähenemist. Eraldiseisvas ruumis toimub kohtumine terviseeksperdiga, kes mõõdab kehakoostist, aitab eesmärkide seadmisel ja motiveerimisel.

Kiire eluviisiga kontoritöötajale on korraks aja maha võtmine ja oma murede jagamine heaks vahelduseks ja uue perspektiivi saamiseks.

Kohtumisel tegevused

  • Kehakoostise mõõtmine
  • Tulemuste selgitamine
  • Motiveeriv intervjueerimine (soovide ja takistuste kaardistamine, lahenduste pakkumine)
  • Personaaltreeneri ja toitumisnõustaja konsultatsioon
  • Hilisem lisakonsultatsioon e-maili vahendusel

 
Kehakoostise mõõtmine 3x

kehakoostise mootmine mirko miilitsMotiveerib tegutsema ja eesmärke täitma

Mitmed koostööpartnerid on kasutanud võimalust leppida kokku korduvad kehakoostise mõõtmised oma ruumides. Üheks heaks kohtumiste arvuks on välja kujunenud 3 korda aastas (sügis, talv, kevad).

Regulaarsete kohtumiste eelised:

  • Motiveerib tegudele
  • Annab reaalse ülevaate muudatustest
  • Aitab tervise-eesmärke paremini teostada
  • Eelarvet säästev (korduvmõõtmistele saab pakkuda püskliendi soodustust)
  • Hea usalduslik kontakt tervisespetsialistiga

Tervisepäev – kontorist välja!

“Tervisepäev – kontorist välja!” on vaheldusrikka päevakavaga ja valikuterohke programm, mille raames saavad osavõtjad kuulata tunnustatud treenerite loenguid, mõõta kehakoostist, teha erinevaid rühmatreeninguid, nautida veekeskuse mõnusid, kinnitada keha ja saada osa toredast kollektiivsest koosolemisest.
Oleme korraldanud nii väikekollektiividele 15-20 kui suurematele 80-120.


Tagasiside

Väga super!

Rõõm oli meiepoolne ja muidugi ka väike elevus ei puudunud kontorist. Väga super olite! Eriti armas, et olite valmis kõikidele küsimustele vastama ja arutama! Aitähh aitähh aitähh!”

Fortum CFS Eesti OÜ

5.0
2017-06-27T07:32:18+00:00

Fortum CFS Eesti OÜ

Rõõm oli meiepoolne ja muidugi ka väike elevus ei puudunud kontorist. Väga super olite! Eriti armas, et olite valmis kõikidele küsimustele vastama ja arutama! Aitähh aitähh aitähh!”

Sain kõvasti motivatsiooni

Pärast teie esimest külaskäiku sain kõvasti motivatsiooni ja olen tänaseks kaotanud üle 10kg keharasva nagu uus mõõtmine näitas. Super ja tänud teile!

Mari, Hiiumaa

5.0
2017-06-27T07:33:15+00:00

Mari, Hiiumaa

Pärast teie esimest külaskäiku sain kõvasti motivatsiooni ja olen tänaseks kaotanud üle 10kg keharasva nagu uus mõõtmine näitas. Super ja tänud teile!

Tuleks uuesti kuulama

Mulle meeldis! Oli just huvitav, et Mirko ei olnud “kuiva lektori” jutuga. Ja kindlasti tuleks uuesti kuulama!

Alisa Mletsin, Kostivere

5.0
2017-06-27T07:35:54+00:00

Alisa Mletsin, Kostivere

Mulle meeldis! Oli just huvitav, et Mirko ei olnud “kuiva lektori” jutuga. Ja kindlasti tuleks uuesti kuulama!

Oli kaasahaarav

Toitumisloengut oli huvitav kuulata, oli kaasahaarav ja väike huumor teeb ka alati asja lõbusamaks. Jätka samas vaimus!

Mirjam Luhakooder, Tallinn

5.0
2017-06-27T07:36:44+00:00

Mirjam Luhakooder, Tallinn

Toitumisloengut oli huvitav kuulata, oli kaasahaarav ja väike huumor teeb ka alati asja lõbusamaks. Jätka samas vaimus!

Mõnusalt nakatav loeng

Tore, et teie moto on “alati rõõmsalt”. Ma ei ole oma pika elu jooksul saanud osaleda kunagi enne nii mõnusalt nakataval loengul. Olen eakas ülekaaluline, kuid isegi mind suutsite motiveerida. Nüüd üritan jälgida, et ma endale nii palju rammusat toitu suhu ei topiks. Vaagimisainet on tänu teile küllaga.

Malle Tarvis, Orissaare

5.0
2017-06-27T07:37:31+00:00

Malle Tarvis, Orissaare

Tore, et teie moto on “alati rõõmsalt”. Ma ei ole oma pika elu jooksul saanud osaleda kunagi enne nii mõnusalt nakataval loengul. Olen eakas ülekaaluline, kuid isegi mind suutsite motiveerida. Nüüd üritan jälgida, et ma endale nii palju rammusat toitu suhu ei topiks. Vaagimisainet on tänu teile küllaga.

Väga kasulik loeng

Mirko poolt oli see väga kasulik loeng ja on olnud õnn ka isiklikult temaga oma kehaanalüüs läbi rääkida ja mõningaid näpunäiteid toitumise ja trenni kohta, nii et soovitan kindlasti oma keha analüüsida või Mirko enda käest nõu küsida.

Sille Martma, Brena Fitness

5.0
2017-06-27T07:40:50+00:00

Sille Martma, Brena Fitness

Mirko poolt oli see väga kasulik loeng ja on olnud õnn ka isiklikult temaga oma kehaanalüüs läbi rääkida ja mõningaid näpunäiteid toitumise ja trenni kohta, nii et soovitan kindlasti oma keha analüüsida või Mirko enda käest nõu küsida.
5.0
6